۲۲ خرداد ۱۳۸۷

اینم یه تل سندر


برنامه ارسال تمامي آيديهاي طرف و اطلاعات آنها و چتهايش به صورت روزانه به همراه تاريخ و ساعت آنها به ايميل شما در تمامی نسخه های یاهو مسنجر حتی یاهو 10، جهت تهیه نرم افزار و اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید

www.MyChita.com

جهت گفتگوی آنلاین در مورد این برنامه شکلک زیر را کلیک کنید.(فقط در مورد این برنامه جواب داده میشود)





درج آگهی و تبلیغات رایگان



سلام دوستان!


امروز براتون یه برنامه گذاشتم که فکر میکنم واسه خیلی از شما کاربران عزیز جالب باشه!شما از طریق این برنامه می توانید شماره افرادی که از Yahoo Messenger استفاده میکنند را بدست آورید!


کارکرد این برنامه به این صورت است که شما یک فایل با استفاده از برنامه زیر تهیه می کنید و آن را برای کسی که می خواهید شماره آونو گیر بیارید ارسال می کنید! این فایل به صورت خودکار در کامپیوتر قریانی جاسازی می شود و بلافاصله که طرف سیستم خود را روشن نماید یک تک رنگ به شماره ای که در فایل قرار داده اید میزند، اگر تلفن شما Caller ID شماره اون روی تلفن شما می افتد ولی توصیه می شود که در فایل سرور شماره مویابل خودتونو قرار بدهید،و همچنین میتوانید تعداد زنگ رو هم در برنامه تعین نمائید!




توجه:لازم به ذکر است که آموزش کامل این برنامه در فایلی که دانلود می نمائید وجود دارد!


برنامه ای برای ارسال شماره تلفن دیگران به شما در یاهو :::: > ( http://laila35.persiangig.com/document/Tel_Sender_Version%203.0.rar)


پسورد:www.password35.mihanblog.com


پسورد برنامه:peymantel3


منیع:www.peyman4u.blogfa.com